Melskis, kad nedingtų internetas

2007-03-03

“Skynet” savo kabelius į sostinės Rinktinės gatvę tempia jau kelis metus, taigi reikia tenkintis “Duomenų tiltu”, dabar tapusiu “Vdnet”. Tai gana nebrangus interneto ryšys, tik va, viena bėda: kasdien prieš įsijungiant kompiuterį reikia pasimelsti, kad jis būtų. Mat didesnė tikimybė, kad vietoj pagrindinio puslapio užkraus akiai nemalonų “Internet Explorer cannot display the webpage” arba “Server not found” (taip sako Mozilla Firefox).

Pastarąjį kartą šis malonumas nutiko ūkanotą Kaziuko mugės rytą (kovo 3 d.). Paskambinus į techninę pagalbą reikėjo eilinį kartą vyrukui paaiškinti, kad niekas man neblokuoja interneto, antivirusinę programą turiu, tinklo plokštė nesulaužyta, laidai nesugraužti ir t.t. Po to jis pareiškia, kad už 5 minučių viskas bus tvarkoj… taip ir yra. Tai kurių galų reikia kaltinti vartotoją? Lyg aš internetą piktybiškai atjunginėčiau.

Bet tai dar ne viskas. Tą pačią dieną internetas dingo apie 17 val. Šįkart priekabusis vyrukas telefonu neatsilipė. Pypsėjimų teko išklausyti ir skambinant likusiais 5 duotais numeriais. Dar buvo užimta (matyt ne aš viena nervinuosi), arba… atmetamas skambutis. Logiškai mastant, tie telefonai ne po stalu biure guli, o kažkieno rankose. O jei jau skelbiama, kad pagalba teikiama iki 19 val., tai po 17 val. aš jos ir tikiuosi…

Nepaisant didžiulių pastangų susisiekti su “Vdnet”, 2 valandas sėdėjau be interneto. Tai jau tapo kasdienybe, nes šiam interneto tiekėjui nuolat nutrūkstantis ryšys – normalu.

O dabar tiesiog patarimas: kad ir kaip jaunoji visuomenė smerkia “Zebra”, net ir tai yra geriau už “Vdnet”. Jei nėra kitos galimybės, iš anksto išmokite kelias maldeles už interneto prisikėlimą iš numirusių.

Kategorija: Visko po truputį | Komentarų: 1

Dina

2009-04-21 10:19

O taip, supratau apie ką tu ir kodėl. Ir pritariu.