Vyrai, štangos ir apversti trikampiai

2008-11-07

Vyrai mėgsta savo prakaitą, mėgsta nuzulintas štangas, mėgsta išsipūtusius bicepsus, tricepsus ir visus kitus rankų raumenis. Kai kurie dar nepamiršta nuosekliai puošti savo pilvą kvadratukais, augintis sparnelius ant nugaros ir “papukų” raumenis. Kad paskui juos būtų galima laaabai “seksualiai” judinti (fe!).

Bet, mielieji, kodėl dauguma pamirštate kojas? Jos irgi turi raumenų. Ir labai gražių – ant šlaunų, blauzdų. Raumeningos vyrų kojos yra seksualu. Nesvarbu, kad jų nesimato po džinsais. Marškinėlius trumpomis rankovėmis ar iš vis be rankovių mėgsta visi vyriškiai, norintys pasipuikuoti rankų raumenukais. Jei dar ir pilvukas plokščias – vaikšto pusnuogiai. Bet kojas žiemą vasarą slepia po kelnėmis. Ir šortų nenešioja – bijo kažką ten parodyti. O gal bijo, kad neturi ką parodyti?

Labai juokinga būna vasarą stebėti vyriškius paplūdimyje. Blizgina aliejais pateptus bicepsus saulėje, o plonas kaip šakaliukai kojytes slepia po šortais iki kelių. Žinot, tokie vyrai man primena šuniukus Čihuahua, nes pagal kūno masę jų tokios plonos kojytės… Man nepatinka trumputės aptemptos vyriškos glaudės, bet laisvi šortukai, iki galo nepaslepiantys kojų raumenų – seksualu.

Ypač linksmai atrodo paaugliai, bandantys užsiauginti raumenukus, bet visiškai nekreipiantys dėmesio į kojas. Vaikšto kaip ereliai išsiskėtę, neva kojos nesueina dėl per didelių raumenų. Bet ten tik kauleliai kyšo… nepatinka man vyrai, kurių kojos plonesnės už mano rankas. O rankos mano nestoros.

Štai vienas pažįstamas liesutis septyniolikmetis pagaliau pradėjo sportuoti ir parodė, kaip raumenys ant rankų auga. Gerai, kad auga, sakau, o kojoms pratimus darai? Pasirodo, ne… Žinau, kad kojų raumenys ryškėja sunkiau. Ir štangų jomis nepakilnosi taip paprastai. Gal ir to malonumo didelio nėra. Bet kojos – taip pat svarbu kaip ir rankos. Stambių rankų, plačių pečių ir plonų kojyčių derinys verčia mane kaskart nusišypsoti ir nedraugiškai pasišaipyti.

Kategorija: Vyrai/Moterys | Komentarų: 33

Evil

2008-11-07 23:43

o man patinka ant kojų partimus daryt. ypač 300kg kokius užsimetus pastumdyt :) kartais dar mergina kokia atsisėda ant viršaus kai prikolinam su draugais.

Originalas

2008-11-07 23:53

Čia tipo 90 60 90? Tik paskutinis per kelius turi būt, o ne užpakalį? :D

Tai va per užpakalį jos kaip minimum 3 kart storesnės už rankas, net pas moteriškes, o kojos žemiau kelių niekad storos nebus, nes ten nėra raumenų.. nebent lašinių užsiaugint gali. :)) Kaip sumo. :D

Laura

2008-11-08 0:02

Žemiau kelių yra ir turi būti raumenų :) Blauzdos raumenys jie vadinasi :)

Originalas

2008-11-08 0:17

Tai kodėl skauda labiausiai, jei pataikai būtent blauzdą susitrenkt? :D Gal todėl, kad ten tik iš vienos posės yra raumuo, o priekyje vien oda ir kaulas.. Tai ten geriausiu atveju tik lašiniai gali būt.. nes pas kaikuriuos žmones nuo lašinių net ir pirštai stori būna. :D

Laura

2008-11-08 0:25

Nu, storos tai storos, svarbu, kad iš abiejų blauzdos pusių nebūtų vien kaulas :)

Evil

2008-11-08 9:33

va gražiai užkačialintos kojos ;] http://z.about.com/d/bodybuilding/1/8/K/3/Legs_SideView.jpg čia aišku įtemtos max :)

ztkp.lt (Paulius)

2008-11-08 12:07

Cha! Pagaliau ir aš pasijutau gražus, nes mano kojos ir blauzdos dar nuo aktyvaus krepšinio laikų yra raumeningos!

Originalas

2008-11-08 14:13

Fotkėj puikiai matos, kad galima užkačelint tik vieną raumenį žemiau kelio. :) bet fotkė tai super duper ultra gay grožio prasme…

Jaunasis kolega

2008-11-09 18:11

patinka ir man moteru kojos..tokios tokios..visiskai plikos, lengvai idegusios ir su isryskejusiais raumenimis. Tokiu ir realybeje yra. Lengviau pastebeti jei moteris su aukstakulniais. mm;)

Dina

2008-11-09 21:17

O dėl šito tai aš tau labai smarkiai pritariu, Laura. Nes kiek einu į SK, tai visi vaikinukai štangas kilnoja, pečius, nugarą, beleką ten iki bambos treniruoja, o kojas gal tik vienas iš dešimties.

ak

2008-11-10 11:03

kaip sakė dėdė Arnoldas kadaise, blauzdoms reikia ‘dėmėsio’ trigubai tiek, kiek visam kitam likusiam kūnui. ir jei kas nors bandė užsiauginti blauzdą, tikrai su tuo sutiktų. tai paverčia treniruotes alinančiu 3val. maratonu, kurį išlaikyti galima tik papildų arba begalinio užsispyrimo pagalba. ne visi vyrai yra kultūristai, daug kas ateina palaikyti formą, ją pasidailinti arba šiaip tiesiog pabūti su svarmenimis ir išsivalyti galvą. sporto klube profesionalų labai mažai, o megėjiška 1-1,5val treniruotė visam kūnui neužaugins tau kojos taip greitai, kaip bicepso. ypač jei vyras smulkesnių kaulų. žinau keletą vyrukų, kurie tikrai skiria dėmėsio kojoms, bet rezultatai yra vos matomi. paprasčiausiai todėl, kad yra elementari riba, kiek gali skirti vienam ar kitam reikalui laiko ir pastangų. ir viskas. gyvenimą sporto klube gali leisti sau nebent tada, kai belekuris kūno raumuo yra svarbiausias tavo gyvenimo dalykas. o kai kuriem gamta tiesiog kažkada atseikėjo. jei žiūrėti į šitą reikalą taip siaurai, tai galima pasakyti, kad moterys atvirkščiai – tvarkosi tik apatinė dalį. kojos, pilvas, šonai. ir nukritęs į tricepsą bicepsas, primenantis gerai pastovėjusią mielinę tešlą.

Jolanta

2008-11-10 11:55

Sporto klube prisižiūriu įvairių proporcijų figūrų.Manau, jog genetiškai nulemta, kieno kurie raumenukai sparčiau vystosi. Bėda ta, kad tada ir kyla didesnis apetitas auginti būtent tuos raumenis, kurie greičiau vystosi. Ateina į klubą vienas toks išsiskėtęs vyrukas (na, gal sunkumų kilnotojas),o viršutinė kūno dalis gana kukli. Arba su tokiais “dideliais” pilvo presais, jog net juokinga žiūrėti. Raumenų tokie turi daug ir stiprių, bet po lašunukų sluoksniu.(Kaipgi jų nebus, jei po sporto iškart sulapnojami penki cepelinai ) Klubuose trūksta gerų trenerių, kurie patartų, kaip proporcingai vystyti kūną.Ir tam beje, reikia išlieti daug prakaito bei daug valios.
Man asmeniškai gražūs vyrai, kurie turi “sausus” raumenis (ne išpūstus preteinų pagalba), yra lankstūs ir “neišsiskėtę :))

Laura

2008-11-10 13:22

ak, blauzdos raumenį treniruoti sunku, žinau. Bet šlaunų raumenims yra labai daug pratimų ir juos mankštinti nėra sunku. Gal vyrams tik nemalonu skėtaliotis klube.

Jolanta

2008-11-10 14:25

Oi ne, vyrai mėgsta “išraiškingai” atlikinėti pratimus (ne visi, žinoma) .Kartais su tokiais šūksniais, jog atrodo tuoj tuoj ..įvyks :))Moterys dažniausiai kuklinasi ir gėdijasi savęs, nes vis neatitinka fotoshopo nuotraukų standarto.

AK

2008-11-11 10:21

Jolanta, genai lemia daug ką, bet raumenys auga dėl mikro traumų apsisaugodami, o ne dėl genų. kitas reikalas kaulai. apie tai jau kalbėjau.
Laura, šlaunų raumenys turi didžiausią masę, pridėti 1 cm šlaunų apimtyje yra ne tas pats, kaip bicepse, jei matuotume mėsos gramais.
Moterys, būkit realistėmis, gražios blauzdos būna pas dviratininkus, gražios šlaunys pas futbolininkus, t.y. pas profesionalus, o ne megėjus. pas daugely jūsų, jei nesate fitneso ar aerobikos instruktorė, bus prie ko prisikabinti.

AK

2008-11-11 10:25

ir nepamirškite, kad kai vyrai kalba apie 90(110)-60-90 proporcijas, jūs dažniausiai nukreipiate pokalbį į žmogaus vidų, sielos grožį.

Laura

2008-11-11 10:32

90-60-90 yra atskira tema :) Tai vadinu tiesiog gražiai atrodančiais skaičiais :)

Aš gi nesakau, kad vyrams būtinos storos raumeningos kojos. Tiesiog negražu, kai treniruojama tik viršutinė kūno dalis, o kojos smarkiai apleidžiamos, nes raumenys auga lėtai.

AK

2008-11-11 10:38

aha, gražiai atrodantys skaičiai:) betgi moteris, šlaunų vidumi minkanti stakles, kai tuo tarpu jai reikia kasdien po 1,5 straksėti thai-bo, irgi negražu.

Jolanta

2008-11-11 18:40

AK – visgi manau, jog genetika daug lemia ir sporte. Vienų raumenys yra “sporgstamieji ” raumenys, kitų – ištvermės. Į profesionalų sportą pagal tai ir atrenka. Kodėl juodaodžiai (kad ir Europos pietiečiai) be didelių pastangų atrodo raumeningesni nei šiauriečiai?

ak

2008-11-12 11:03

Jolanta, jei pasižiūrėtum į juodaodžius, kurie bėga maratoną, tai ant jų kūnų rastum daug sausgyslių ir mažai raumenų. bėgančios gyslos. ir į sportą tikrai niekas neatrinkinėja pagal genetiką. ateini (ar tėveliai atveda), pasportuoji.. yra rezultatų – eini toliau. nei viena rasė neatrodo raumeningesnė be pastangų. o ar raumenys sprogsta, ar augina ištvermę, tai čia treniruočių technikos ir tikslo reikalas. augini masę – sprogdini, augini ištvermę – degini.

ak

2008-11-12 11:08

ir nepamirškite mitybos, Jolanta. kol viskas nebuvo susimakalavę šiame pasaulyje, šiauriečiai valgė riebesnį maistą. tie, kuriems reikėdavo arti ar laikyti kalaviją/karo kirvį, tikrai neatrodė smulkesni už pietiečius, kurie valgydavo kitokį į maistą ir kurių raumenys galbūt atrodė labiau reljefiškesni, nes maiste būdavo mažiau riebalų, o ir vandens pietuose visuomet trūksta.

jolanta

2008-11-12 12:34

ak – ne su viskuo sutinku, bet diskusija idomi. Tik mes ir susirasinetume :)Pasiklausinesiu nuomones profesionaliu sportininku ir treneriu.

Paulius

2008-11-17 2:37

Kaip juokinga skaityti tokius moteriškus paistalus apie visokius narcizus ;>

Ne visiems lemta turėti tuos raumenys, o tiems kuriems lemta, valgyti metaną nėra protingiausia idėja – o tokių šiais laikais dauguma, natūralumo visose srityse mažėja, ne vien apie štangų kilnojimą.

Ką gi, aš neturiu jokių kompleksų, esu kūdas, paprastas jaunuolis, kuriam visiškai nulis emocijų ką tokios galvoja, geriu aš tą alų paplūdimį, užsitraukiu cigarete ir mėgaujuosi gyvenimu, ir turiu viską ko gali norėti širdis, mergina visada geriau paimti protu, negu savo bicepsu ar tricepsu ar presu – vistiek tai bus laikina ;>

Sportavau visą gyvenimą ir tebesportuoju, bet kokia prigimtis tokia jau ji, o juokingiausia, kai tavęs neįvertina, bet gali įdėti į blizgę visiems tiems kultūristiniems narcizams ;>

Rhodopsin

2008-11-20 13:19

Jei karo metu nenori būti patrankų mėsa arba nori, kad karo nebūtų išvis, reikia lavinti ir pumpuoti ne raumenis, o smegenis :) O jei jūs ne apie pumpavimą, o tiesiog sveiko kūno palaikymą, tai su sveiku protu jis vyksta savaime :)

Sportuok

2008-11-21 11:08

Pirmiausia, nereiktų rašyti su paslėpta mintimi, jog vyrams lengviau, o moterim…
Antras dalykas,čia yra skirtumas žmogaus fiziologijoje, kodėl dauguma vyrų tuo neužsiema. Papraščiausiai, skirtingai nei moterų šlaunys nėra linkusios būti plačios. Kitaip tariant, vyrui pasiekti plačias šlaunis yra kur kas sudėtingiau, nei panelėm, kurios vien nuo sedėjimo jas turės plačias. Tuo tarpu vyro kūnas yra kiek kitoks, ir plotis ar raumenų “reljefas” susidarinėja kiek kitaip.
Galiu pasakyti, kad net daug dėmesio skiriant kojoms, pas vyrą jos gali likti vistiek plonomis (skirtingai nei pas merginas). Pirmiausia dėl kojų raumenų struktūros. Jie tiesiog problematiškai “auga”. O pas moteris “pagal nutylėjimą” jos yra tokios kiek “bačkavotos”, taigi, dirbant krenta riebalai – gražėja. Pas vyrus kiek kitaip – pas juos “pagal nutylėjimą” kojų raumenys nebūna apteke riebalais, todėl didesnis sportas tik dar labiau juos ryškina, kas nėra jau taip gražu..Kodėl? Nes tarkim blauzdos raumuo tiesiog užsipompuoja ir tai atrodo švelniai tariant ne kaip. Pagaliau, priauginti kojas tikrai sunku – maitinimasis vistiek daugiau duoda kitom vyro dalim, o ir kaip minėjau – kojų raumenų struktūra – ne krutinės. Ją sudaro 3 panašaus dydžio raumenys. Metant svori, kooreaguoti kojų išvaizda tikrai nėra sunku. Bet jei bandoma “pridėti” masės, tikrai sunku. Ir tą reikia suprasti. Sportas ir išvados apie ji tai ne įspūdžiai sporto salei, bet ir fiziologijos išmanymas.
Sekmės

Tio

2008-11-21 13:29

> Sportuok

Pritariu, kad daug ką lemia fiziologija, bet tik nereikia kalbėti apie vyrų ir moterų skirtumus. Vienų vyrų kojų raumenys yra linkę labiau vystytis nei kitų, tad negalima sakyti, kad tik moterys gali turėti tvirtas šlaunis, o vyrams, kad ir kaip jie besistengtų, tai yra nepasiekiama. Vieni tiesiog gimsta “stambių kaulų” ir jų šlaunys nėra kaip pagaliukai.

Straipsnio autorė, manau, norėjo tiesiog pasakyti, kad vyrai labai retais atvejais treniruoja ir kojas. Jiems svarbu tik bicepso dydis ir krutinės raumenys. Nesakau, kad visiems, bet daugeliui – taip.

Rhodopsin

2008-11-21 15:04

Gaila, kad straipsnio autorės nuogąstavimai aprašomos auditorijos nepasieks, nes man atrodo, kad vyrai, kuriems svarbūs tik bicepsai ir krūtinė, šio blogo.. jokio blogo.. NIEKO neskaito :)

ak

2008-11-24 11:34

skaito kreatino pakuočių etiketes ;)

wyciokz

2009-03-09 22:47

:))
va siandien kaiptik klube pasportuot buvau ir netycia radau sita straipsniuka :) idomu paskaityt ka paneles galvoja apie sportininkus :) del koju tai taip, nevisi daro, taciau cia nemazai priklauso ir nuo klubo ir jo treneriu, pas mus pvz labai geras treneris sudaro kiekvienam programa ir bus visos raumenu grupes, o ar darysi ar ne tai cia jau kaip noresi… Man asmeniskai blauzdos raumuo apskirai vienas grazesniu, aisku jeigu isdirbtas gerai (gaunasi praktiskai apversta sirdele) noreciau ir as tokio. Dirbam ir ziuresim kas cia gausis :)

ATK

2009-05-12 19:09

Aš irgi pastebėjau, kad dauguma mano klube sportuojančių vyrų turi atslikusius kojų raumenis palyginus su kitomis kūno dalimis. Aiškiai matosi, kad ties viršumi dirbta sąžiningai, o kojų treniruotės būdavo praleidžiamos. Manau, taip yra todėl, kad kojų treniruotės pačios sunkiausios, o matomas rezultatas po jų ateina lėčiausiai. Natūralu, kad žmogui norisi išvengti tų kančių ir daryti tai, kas duoda grečiau matomą rezultatą. Tačiau ilgalaikėje perspektyvoje tai yra saviapgaulė, nes kitiems juk matosi kojų atsilikimas:) Todėl verta susikaupti, prisiversti ir eiti per tas kančias ir žvaigždes, kad turėtum tokias kūno proporcijas, kurios neišduotų tos saviapgaulės:)

Marius

2011-03-31 11:28

Sweiki as cia su rimtu klausimu. Mano ugis 184cm svoris 87kg man 19m isstumiu 110kg pritupiu su 150kg raunu 120kg o raumenu nelabai kas ir matosi na aisku kazkiek yra nesakau kad esu dviracio remas bet noreciau daugiau ka patartumet daryti? parasykit i el pasta is anksto dekui. darkas66618@gnail.com

Anon

2011-03-31 20:39

Patarciau megautis normalia isvaizda ir gyvenimu :)

Kostas

2014-08-21 14:49

Sportui reiklaingą įrangą pirkau iš http://www.hanteliai.lt/
;) patarčiau visiems išbandyt, nes jei sporto salėje pritrūko laiko kojų pratimams, juos galima daryti namie. Pats tai bandau ;)